sâmbătă, 24 martie 2012

Rezultatele cursului One-Stroke Technique



Doresc sa va prezint rezultatele cursului de One-Stroke. 
In primul rand tin sa felicit fetele ce s-au descurcat minunat. Am lucrat intens timp de doua zile in care am exersat pe hartii speciale si am pictat pe tipsulete. Rezultatele vorbesc de la sine....modelele realizate de Gratiela si Crina sunt pur si simplu superbe .


Modelele realizate de mine - Maria D.





Modele realizate de Rosu Crina Maria - Felicitari!





Modele realizate de Grecu Gratiela Mariana - Felicitari! 



Demonstratie de unghii Stiletto cu 3D bicolor.




Si cateva fotografii in "lucru":








Laleaua realizata de minunata noastra fotografa :)) ! 



9 comentarii:

  1. Superb.. Mias dori si eu sa pot realiza asa capodopere one-stroke :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Te astept cu drag la cursuri, Diana

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, mi-ar placea sa fac cursurile la tine... Dar, distanta e cam mare.. Tu Bucuresti, eu tocmai la Bacau... Si mai sunt si minora :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Diana - Curand - nu stiu cand, voi tine cursuri la Iasi - Poate acolo ti-ar fi mai usor sa ajungi. Cat despre faptul ca esti minora - chiar si minorii picteaza, sa stii :)) Curaj...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey mersi de incurajare. Poate voi putea ajunge la Iasi.... Dar poate de ce nu vii sa tii cursuri chiar in Bacau:> Sunt multe fete talentate aici care sigur ar fi interesate de un curs "a la Maria D." siii... un pret? cam cat ar costa cursurile astea?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trimite-mi un e-mail sa discutam detaliile. Daca primesc invitie, vin cu drag ! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. pussycat_dya95@yahoo.com
    Daca vrei sa vorbim pe mess: dy95i

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb :) ! As dori mai multe informatii despre curs ( anitza_red@yahoo.com) multumesc

    RăspundețiȘtergere