duminică, 13 mai 2012

7- 8 May 2012 - New Nail Forms - Course with Marco Bonvicini

Pe 7 si 8 mai am participat la cursul de forme noi organizat de Doctor Nails, instructor fiind multi-campionul international Marco Bonvicini
A fost un curs minunat unde am invatat sa stapanesc 4 forme noi in acryl:
  • Pipe
  • Pipe gothic
  • Edge 
  • Off shore


Astept parerile voastre sa imi spuneti ce parere aveti despre aceste forme, daca vi se par purtabile de "zi cu zi" sau dimpotriva, sunt agresive.





De la stanga la dreapta: Pipe si Pipe Gothic



Pipe


De la stanga la dreapta: Edge si Off Shore


Edge Shape



Off Shore Shape



In timpul constructiilor















In data de 11 Aprilie 2012 am castigat locul 2 la concursul de pictura de primavara organizat de Doctor Nails, astfel ca premiul mi-a fost inmanat personal in timpul cursului de insusi Master Jeny si Marco.





















Un comentariu: