luni, 9 ianuarie 2012

White Goddess on square nails



Extensii de unghii cu gel, prelungirea patului unghial cu cover gel natural, french permanent alb pierdut, glitter gel alb, folie aurie. Flori 3D realizate din acryl cu cristale Swarovski si pictura cu vopsele acrilice.



Gel nail extensions, semi-transparent, nail bed prolongation, permanent french in gradient with white glitter gel and golden foil.
  3D flowers with Swarovski crystals - hand painted with acrylic colors.








Saptamana trecuta am postat acest model pe unghii Stiletto. Iata-l si pe unghii patrate. Cum va place mai mult???
Last week I posted this design on Stilettos. Here it is on square nails. Which one do you prefer best???




2 comentarii:

  1. cred ca pe stileto se vede mai frumos..admir de cite ori pui astfel de unghii..insa tot nu mi-e clar cum cineva le si poate purta..sunt intradevar extravagante dupa parerea mea, insa si frumoase in aceias masura

    RăspundețiȘtergere
  2. Andayn, crede-ma ca sunt atat de comode unghiile Stiletto. Mai ales cele de mai sus, pentru ca lungimea lor nu este foarte mare(din punctul meu de vedere, cred ca este mai greu sa le porti pe cele patrate la lungimea din foto - repet: parerea mea :))) ). Acum partea cu extravagantul nu o comentez, pentru ca intr-adevar modelul asta este unul deosebit, fetele l-au purtat de sarbatori si de revelion si cred ca s-a portivit. Eu pe de alta parte l-as purta ca un design de zi cu zi - insa sunt constienta ca nu oricine poate face asta... personalitatea, jobul, familia si multe altele nu iti pot permite sa apelezi la o astfel de manichiura.

    RăspundețiȘtergere