vineri, 15 iulie 2011

Nail classes with Újvári Barbara

De cateva zile, mi-am propus sa postez zilnic pe blog - maxim la 2 zile (daca nu voi avea acces la internet/ voi fi prea obosita, etc). Pana acum am reusit si sper sa ma tin de treaba si sa va surprind cu ceva nou zilnic. 

Weekendul trecut am participat la doua cursuri de nail-art in Belgia. 
  • Curs Acryl Art - LVL. 1 - 09.07.2011 
  • Curs Tehnica picturii in acuarela / Watercolor  painting/ Aquarelle technique  - 10.07.2011
Ambele cursuri sustinute de campioana Újvári Barbara. A fost o experienta minunata - am invatat multe "trucuri" noi si elemente de tehnica importante! Personal, m-am indragostit de tehnica acuarelei -  de cateva zile nu mai las pensulele cele noi si acuarelele din mana :)) ceea ce nu este un lucru rau.


From a couple of days I proposed to myself to post once a day - maximum once to days  if I will not have internet acces/ i will be to tired, etc. Until now I succeded and I hope I`ll do a great job from now on - in order to surprise you daily with something new.
Last weekend I took two nail-classes of Nail Art in Belgium:
  • Course Acryl Art - LVL. 1 - 09.07.2011 
  • Course Watercolor  painting/ Aquarelle technique  - 10.07.2011
Both of the nail classes were thought by Újvári Barbara. It was a wonderful experience - I learned lots of new "tricks" and very important new technical "elements". Personally, I am in love with watercolor technique - I can not leave away from my hands my new brushes and watercolors :)) witch is not at all a bad thing :)





 Acryl Course / Curs Acryl Art - LVL. 1 - 09.07.2011



Curs Tehnica picturii in acuarela / Watercolor  painting/ Aquarelle technique  - 10.07.2011



 Maria D. and Újvári Barbara








Újvári Barbara, Újvári Krisztina and group! Don`t laugh of my face :)) I was extremely tired :))  ( tired but happy! )




Tot ce pot spune dupa ce am absolvit acest curs este ca am invatat foarte multe si ca am si mai mult de exersat.
After this course I can only tell that i learned many many things and I have to practice a lot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu