luni, 6 septembrie 2010

INDRUMARE

Dragele mele, dupa cum bine stiti, eu maine plec din tara pentru o perioada mai...lunga, dar v-am promis ca va las pe mana unei fete ce lucreaza foarte bine. 
Deoarece sunt in mare graba cu bagajele si toata nebunia plecarii....va spun pe scurt: GEORGIANA lucreaza in zona Berceni si o puteti gasi la numerele de telefon: 0726 846 744 / 0763 883 080 .
Va recomand cu mare incredere sa mergeti la ea si sper sa va intelegeti asa bine cum ne-am inteles si noi .... va pup, o zi cat mai frumoasa si pentru cine doreste - putem tine legatura pe e-mail.



Dupa cum vedeti si ea face modele, unghii stiletto, french....si preferata voastra...picturica.
 P.S.: Faceti-va programari din timp, mentionand ca sunteti clientele mele .
Pupici si va anunt cand ma intorc! 

Un comentariu: